Modernimpaa Palmua?

9 Responses to “Modernimpaa Palmua?”

  1. Hieno ja maltillinen.

  2. Kiitos mariar! Kiva kun joku huomasi tämän kuvan, sillä jostain syystä pidän tästä itse aika lailla.

  3. Miks mulla ei ole kunnon kameraa ja miks mulla ei ole viimistä photoshopin versiota ja miks mä en ole sinut wordpressin kanssa eli miks mä en saa aikaan tälläista kunnollista kuvaplokia joka alkaa olla kaikilla ja miks miks. Ihania pehmeitä kuvia. Ja jatkathan blogaamista, sun tekstit on niin hyviä. Ja se suuri keskustelu siellä kommenttilootassa.

  4. Tahtoisin nähdä tässä enemmän punamullan hehkua läpi nuoskaisen usvan.

  5. Samaa minäkin ajattelin, mutta pöllyävä lumi peitti punaisen, joka on lisäksi vuosien himmentämä. En tahtonut raiskata kuvaa, joten jätin sen muuten ennalleen, kollaasileikittelyä lukuunottamatta.

  6. No, tuolla voi käydä kameran kanssa toisenkin kerran.

  7. Hieno! Olen kateellinen.

  8. Kiitos Katriina!

  9. Oho, ihan uutta tekniikkaa! Todella hieno, ottaisin mieluummin tämän seinälleni kuin aidon Palmun.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

